Problem do rozwiązania: firma posiada kilka spółek, zktórej każda działa na różnych systemach nie komunikujących się ze sobą (zintegrowanych). Firma nie ma centralnego IT i jednolitych standardów. W minionych 3 latach spółka urosła >1500%.
Cel: zaprojektowanie od nowa działu IT oraz centralnego zarządzania projektami. Nauka organizacji pracy Agilowo.
Co zostało zrobione: analiza wdrażania i rozwoju systemów/projektów poprzez spotkania warsztatowe z:
Warsztaty pozwoliły na zrozumienie jak działają firmy a następnie na stworzenie całej architektury systemowej AS-IS. Przypisano również odpowiednie role do projektów.
Zaprojektowano architekturę TO-BE oraz docelowego centralnego zespołu IT wraz z kompetencjami
Efekty: wdrożenie procesów TO-BE, zwolnienie 50% FTE w IT w spółkach, zatrudnienie 30% FTE w IT centralnym. Przeprowadzenie przetargów na dostawy nowych systemów – po wdrożeniu oszczędność pracy w biznesie o 30%. Wyłączenie 10 starych systemów, co przyniosło oszczędności w wysokości ok. 15 mln PLN rocznie. Audyt pozwolił na zcentralizowanie procesów zarządzania projektami – systemy planowane dla wszystkich spółek – zejście z >50 systemów do 20 w 2 lata. Co więcej wdrożyliśmy w organizacji pracę z Agile oraz wyuczyliśmy Product Ownerów.
Problem do rozwiązania: aplikacja do słuchania muzyki i podcastów działa na przestarzałym oprogramowaniu. Procesy nie były zmieniane od ponad 5-ciu lat, co utrudniało rozwój firmy.
Cel: zaprojektowanie nowej aplikacji na nowoczesnym systemie, wdrożenie nowych procesów oraz nauka organizacji pracy Agilowo.
Co zostało zrobione: analiza procesów poprzez spotkania warsztatowe z:
Dzięki temu możliwe było zrozumienie jak działa firma, a w kolejnym kroku narysowanie procesów AS-IS i z jakich narzędzi korzysta. Dodatkowo zaprojektowane zostały procesy TO-BE oraz docelowa architektura systemowa.
Efekty: wdrożenie procesów TO-BE – zwolnienie 30% FTE w biznesie. Przeprowadzenie przetargu na dostawcę systemu i wdrożenie systemu 6M przed czasem. Po wdrożeniu nowej aplikacji wzrost przychodów o 15% YtY oraz wzrost retencji o 25% YtY. Nauczenie organizacji pracy z Agile, dzięki czemu klient mógł sam dalej rozwijać aplikację.
Problem do rozwiązania: aplikacja do zarządzaniem zamówieniami działa na excelu i e-mailu. Logistyka działa na WMSie. Dział Sprzedaży działa na przestarzałym oprogramowaniu, a procesy również nie były zmieniane od kilku lat. W minionych 2 latach spółka urosła powyżej 300%.
Cel: zaprojektowanie nowego systemu klasy CRM, nowych procesów. Nauka organizacji pracy Agilowo.
Co zostało zrobione: analiza procesów poprzez spotkania warsztatowe z:
Dzięki udało się zrozumieć jak działa firma i narysować procesy AS-IS i z jakich narzędzi korzysta dziś. W kolejnym kroku zaprojektowaliśmy procesy TO-BE oraz docelową architekturę systemową.
Efekty: wdrożenie procesów TO-BE – przeniesienie 20% FTE na nowe procesy, co przynisło znaczne oszczędności. Przeprowadzenie przetargu na dostawcę systemu CRM. Po wdrożeniu systemu w 6 miesięcy firma uzyskała o 30% lepsze wyniki sprzedażowe YtY. Ostatnim krokiem było nauczenie organizacji pracy z Agile. Dzięki czemu klient może sam dalej rozwijać CRM.
Problem do rozwiązania - aplikacja do zarządzaniem klientami działa na przestarzałym systemie, który od ponad 4 lat nie był rozwijany. Dział Sprzedaży wnioski od partnerów dostaje mailem, co zdecydowanie należało usprawnić. W minionych 3 latach spółka urosła >1000% .
Cel: zaprojektowanie nowego systemu klasy CRM oraz nowych procesów. Nauka organizacji pracy Agilowo.
Co zostało zrobione : analiza procesów poprzez spotkania warsztatowe z:
Dzięki temu możliwe było zrozumienie jak działa firma i narysowanie procesów AS-IS i z jakich narzędzi korzysta dziś. Zaprojektowanie procesów TO-BE oraz docelowej architektury systemowej.
Efekty: wdrożenie procesów TO-BE – zwolnienie 15% FTE - oszczędności.Prze prowadzenie przetargu na dostawcę systemu CRM. Po wdrożeniu systemu w 6 miesięcy firma uzyskała o 50% więcej wniosków leasingowych YtY oraz zwiększenie o 40% YtY lojalność partnerów. Nauczenie organizacji pracy z Agile, dzięki czemu klient może sam dalej rozwijać CRM.
Branże, w których mamy doświadczenie
Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz